POLITYKA PRYWATNOŚCI RODO
ELIT Akademia Kształcenia Dominika Wojtasik
Ul. Warszawska 4/2
87-100 Toruń
Email: kontakt@szybkiangielski-torun.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym RODO), od dnia 25.05.2018 roku zabezpieczamy dane osobowe użytkowników naszej strony internetowej oraz klientów naszej szkoły zgodnie z nowymi i dotychczas obowiązującymi przepisami prawa.
- Jakie dane osobowe przetwarzamy z naszej strony internetowej?
Wszystkie dane, które użytkownik w naszym serwisie internetowym pozostawi lub udostępni.
Przekazanie danych osobowych jest niezbędne w celu kontaktu z nami, co może nastąpić poprzez:
- wypełnienie formularzy: „umówienia się na bezpłatną konsultację”, „testu poziomującego”, czy „testu na inteligencję”, użytkownik przekazuje dane takie jak: imię, miasto, telefon; podanie adresu e-mail jest opcjonalne.
- zapytanie skierowane poprzez adres e-mail, użytkownik przekazuje adres e-mail i decyduje jakie inne dane pozostawi,
- telefonicznie, w przypadku gdy użytkownik oczekuje naszego ponownego kontaktu, od użytkownika zależy jakie pozostawi dane.
Podanie pełnych danych osobowych będzie konieczne w przypadku rejestracji (podjęcia kursu), w celu realizacji ewentualnych zamówień, może być także niezbędne w celu skorzystania z niektórych promocji czy rabatów.
Dane osobowe takie adresy IP są zbierane również przez pliki cookie w celu m.in. personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach.
- Kto jest administratorem danych osobowych?
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzanych przez nas danych osobowych użytkownik ma prawo skontaktować się z administratorem danych osobowych:
ELIT Akademia Kształcenia Dominika Wojtasik
Ul. Warszawska 4/2
87-100 Toruń
Email: kontakt@szybkiangielski-torun.pl
- Mailing marketingowy
W przypadku użytkowników, którzy zarejestrowali swoją chęć uczestnictwa w naszych szkoleniach i podali prawdziwy adres mailowy oraz wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, korzystamy z prawa do wysyłania wiadomości e-mailowych. E-mailing może zawierać zarówno informacje bezpośrednio dotyczące działalności naszego firmy (np. promocje, nowości w ofercie), jak i te z nim nie związane (np. życzenia). Może też zawierać treść przygotowaną przez naszych Zaufanych Partnerów Biznesowych.
Każda taka przesyłka zawiera także link, umożliwiający rezygnację z dalszego otrzymywania mailingu marketingowego, bez potrzeby likwidacji zarejestrowanego u nas konta.
- Prawa użytkownika w zakresie danych osobowych
W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych użytkownik ma prawo do:
- dostępu do swoich danych, czyli prawa uzyskania informacji czy Administrator przetwarza dane osobowe użytkownika oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania, w tym uzyskania kopii danych,
- sprostowania danych, jeśli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
- usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
- ograniczenia przetwarzania danych,
- przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora swoich danych osobowych oraz prawo przesłania ich innemu administratorowi,
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na czynności przetwarzania dokonane przed cofnięciem zgody.
- Jakie są cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkownika i okres przetwarzania?
Cele przetwarzania danych osobowych są następujące:
- przygotowanie umowy (czynności wstępne) i wykonanie umowy pomiędzy Administratorem a użytkownikiem, w tym także dopasowywanie Usług do potrzeb Użytkowników, analizowanie i udoskonalanie Usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług; art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik; do czasu wygaśnięcia danej umowy, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń
- pomiary statystyczne (dalej „statystyka”) marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora; art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora; do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
- marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) dotyczący produktów i usług podmiotów trzecich; Art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda; do czasu wycofania zgody.
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne jednak nieprzekazanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług uniemożliwi ich świadczenie na rzecz użytkownika.
- Postanowienia i informacje ogólne:
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się wysyłając e-mail na adres kontakt@szybkiangielski-torun.pl lub na adres siedziby Administratora wskazany w pkt 1.
- Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu:
a. podjęcia na Pana/Pani żądanie działań zmierzających do przedstawienia oferty oraz zawarcia umowy z Administratorem (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO)
b. realizacji zawartej z Administratorem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO)
c. marketingu i promocji usług świadczonych przez Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO).
d. dochodzenia należności (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO)
e. realizacji wewnętrznych celów administracyjnych Administratora, w tym celach statystycznych (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO)
- Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, które na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej z Administratorem przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, np. firmy kurierskie, biuro rachunkowe.
- Pana/ Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Pana/Pani dane będą przetwarzane w zakresie:
a. przygotowania oferty, zawarcia i wykonania umowy zawartej przez Państwa z Administratorem – przez okres do zakończenia realizacji umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ew. roszczeń oraz prawo podatkowe, a także przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po wygaśnięciu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
b. w zakresie marketingu bezpośredniego oferowanych przez Administratora- do czasu zgłoszenia przez Pana/Panią sprzeciwu co do ich przetwarzania w tym celu.
c. w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych, przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
- Do jakich odbiorców będą przekazywane dane?
Dane użytkownika mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym itp. – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Dane użytkownika mogą być również przekazywane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego). Twoje dane mogą być, w niektórych przypadkach przekazywane do odbiorców z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego np. jeżeli będzie to niezbędne dla świadczenia usług na rzecz Użytkownika lub jeżeli będzie to warunkowane inną podstawą prawną.
- W jaki sposób są chronione dane osobowe?
Formularz wypełniany przez użytkownika na stronie www.szybkiangielski-torun.pl, a także sam proces autoryzacji (logowania) do naszego portalu jest zabezpieczony za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet. Informacje przechowywane są i przetwarzane przez Administratora z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, zgodnych z wymogami stawianymi przez obowiązujące przepisy prawa. Administrator zapewnia bieżącą aktualizację systemu operacyjnego i programu antywirusowego.
Nie gwarantujemy jednak całkowitego wykluczenia ryzyka nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych przez osoby nieupoważnione działające w sposób sprzeczny z prawem. Bezpieczeństwo danych osobowych zależy również od działania użytkownika, w tym celu zalecamy:
- niepozostawianie otwartego komputera, telefonu, tabletu, itp. w miejscu narażonym na dostęp osób trzecich,
- przechowywanie wszelkich haseł do kont w bezpiecznym miejscu,
- nie ujawnianie haseł osobom trzecim,
- w przypadku wykorzystania hasła w sposób nieuprawniony lub innego zagrożenia bezpieczeństwa danych osobowych, należy natychmiast powiadomić Administratora danych o takiej sytuacji.